.

maandag 26 augustus 2013

Marilyn Manson - This Is The New Shit


"This Is The New Shit"  ik vind dat gewon een mooie zin... 
Bovendien Vind Ik Marilyn Manson ook helemaal "te gek" een aantal jaren geleden was ik in Tsjechië in een of ander saai dorp waar niet anders leukers te doen was dan....
in een kroeg grote goedkope halve liters bier drinken, er stonden 2 mooie vrouwen achter de bar en ik was de enige klant, en via een beemer werd een life size live concert van Marilyn afgespeeld, door het bier en mijn vaak veel te grote fantasie was het voor mij net of ik een privé concert van Manson kreeg  "ik had net als best wel vaak de tijd van mijn leven"...
je leeft tenslotte toch alleen maar om te genieten ?  ..

een Quote van Herman Brood
"ik spaar geen geld, ik spaar mooie momenten"
en die heb ik gelukkig al veel gehad :-)

morgen / straks is het weer maandag.. dat betekend weer Whisky halen "vaste prik op maandag"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zelf video's op Youtube zoeken