.

maandag 2 september 2013

The Jesus And Mary Chain - Happy When It Rains


Mooie herinneringen uit mijn jeugd, als "semi Goth / punk / new waver"
liep ik overdag met vrienden over het Eindhovense uitgangsgebied
Stratums Eind, en daar zag ik een meisje zo mooi en zo "punk"
en ik zei tegen mijn maten (
 die ik toen nog veel had, dat word vanavond de mijne )
 en savonds.. ja hoor Cafe Altstad..
zij was er ook... Nathalie van Wees uit Purmerend..
zij was Fan van deze band.. en ik ontmoete haar in Eindhoven,
ver van haar eigen woonplaats, omdat zij tijdelijk bij familie in Nuenen logeerde,
we raakte aan de praat en het werd "iets".. ik geloof dat ik toen nog 1 keer in
Purmerend bij haar en haar ouders gelogeerd heb..
we gingen toen uit in Amsterdam, waar zij mij de ( underground ) kroegen leerde kennen...

 "ik ben benieuwd wat er van Nathalie geworden is na bijna 30 jaar.. lol...
waarschijnlijk is zij nu een trotse oma ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zelf video's op Youtube zoeken