.

vrijdag 6 september 2013

Fleetwood Mac - Big Love


"Looking out for love".. psychiaters en psychologen zeggen dat mensen met STPS moeite hebben met relaties en vriendschappen hebben... "dat klopt" ze zeggen ook dat mensen met STPS daar geen behoefte aan hebben.. "dat klopt niet" ik denk dat iedereen iemand zoekt die hij of zij kan vertrouwen en accepteert zoals iemand is ( ook al is die persoon raar of vreemd in de ogen van de "massa" )
ik wel op mijn oude blog dikkeman schreef ik dagelijks de shit van mezelf af om op de een of andere manier niet echt alleen te wezen, en in de hoop dat er een vrouw zou zijn die mijn gradatie van "raar" zijn leefbaar en acceptabel zou vinden.. nu blog-kloot ik wat aan op mijn nieuwe blog ( mijn STPS Dagboek ) .. want ik heb misschien dan wel een "label" , maar ik heb ook een verleden.. en niet iedereen met een label is het zelfde..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zelf video's op Youtube zoeken