.

maandag 19 augustus 2013

Frank Boeijen - Schaduw


ik zit weer even aan "mijn" Cloudje te denken , de tijd dat zij nog verslaafd was en bij mij woonde.. ze was alles voor mij, mijn prinsesje, ze kreeg ook alles van me, niet niet in ruil voor sex want ik heb nog nooit iemand uitgebuit of misbruikt ( tegen iemands wil ) Cloud en ik gadden heel veel dingen gemeen... haar door drugs magere lichaam leek op dat van mijn overleden Angela.. en omdat ze met haar 14e al verslaafd was ...
was zij op sommige punten nog blijven hangen in haar kindertijd.. zij was voor mij... de vrouw het kind mijn alles en nog steeds..( dat zal zij altijd blijven ) dat ik weet nog dat zij een keer in de afkick zat en dat ik haar een CD speler bracht met een paar zelf gebrande CD;'s waaronder ook Frank Boeijen Frank Boeijen was een van de Fev. bands van mijn overleden vriendin Angela, maar ook Cloud was er gek op..  we hadden zo veel dingen samen, maar ook niets.. haar aanwezigheid in mijn huis toen voelde meestal goed.. "hoe goed kun je je voelen met een junk in huis als je werken of op vakantie bent ? in mijn hoofd begon Claudine waar Angela ophield te bestaan...  en Frank Boeien, Kunst muziek zat daar tussen... gelukkig zie ik dat / mijn meisje af en toe nog als zij voorbij komt om te laten zien hoe goed het nu met haar gaat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zelf video's op Youtube zoeken