.

vrijdag 23 augustus 2013

De Jazz Politie - Liefdesliedjes


Jazzpolitie - Liefdesliedjes Er zijn geen woorden meer voor wat ik voel
Ik heb geen woorden meer voor jou

Wat door een ander ooit verzonnen is slaat de plank finaal mis
Er zijn geen woorden meer, geen woorden meer, voor jou
Dat je bijzonder bent is niet speciaal genoeg
Dat er nooit een ander komen zal lijkt me nu nog veel te vroeg
Dat je helemaal 't einde bent vind ik een slecht begin
"Je bent m'n aller allerliefste" vind ik zo'n slijmerige zin

 refr.: Er zijn geen woorden meer, geen woorden meer, voor jou
Er is maar 1 manier 1 Manier Liefdesliedjes (klinken in m'n oren)
Liefdesliedjes (je zou ze moeten horen) Liefdesliedjes (klinken in m'n oren)
Liefdesliedjes (je zou ze moeten horen)

Er zijn geen woorden meer voor wat ik voel Ik heb geen woorden meer voor jou
Wat door een ander ooit verzonnen is slaat de plank finaal mis
Er zijn geen woorden meer, geen woorden meer, voor jou "Ik hou van je" klinkt al in ieder Hollands lied Je maakt me stapelgek, ach zo erg is 't ook weer niet "Ik kan niet zonder je" dat is zo algemeen

En "blijf voor altijd bij me", misschien zeg jij me dan "auf wiedersehen" refr. (Klinken in m'n oren) Liefdesliedjes (je zou ze moeten horen) Liefdesliedjes (Klinken in m'n oren) (je zou ze moeten horen) Je zou ze moeten horen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zelf video's op Youtube zoeken