.

woensdag 11 september 2013

Herman Brood & Lola


Hier krijg ik tranen van, mijn grootste gemis.. "eigen kinderen"... Gelukkig heb ik toen Marlene een aantal jaren als vriendin gehad, en heb ik haar kinderen altijd als mijn eigen kids gezien... nee ik ben misschien geen perfecte vader..
maar ik heb er toen wel voor gezorgd dat de kids na onze relatie uit huis geplaatst werden naar een veilige omgeving ( opa en oma ) omdat kinderen niet thuis horen in een pand waar junks komen of waar drugs gebruikt word...

het contact met de kids moest ik na Marlena's dood ook verbreken.. omdat opa en oma mij min of meer de schuld gaven van haar dood..

Maar kinderen gaan bij mij altijd voor alles...
kinderen zijn het belangrijkste daarna komen de oudjes en dan bas de volwassenen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zelf video's op Youtube zoeken