.

maandag 12 augustus 2013

Kempi - Buschauffeur


Kempi, de "snoopdog"uit mijn woon-wijkje woensel-west Eindhoven, de Kemp is geen zanger die alleen zingt / rapt over drugs en de scene, nee Kempi leeft hem ook, zijn eerste platen contract tekende hij toen hij in de bajes zat.. mijn eerste ervaring / aanvaring met Kempi was s'nachts in de Eindhovense binnenstad ik was staal-bezopen en had met mijn fles whisky plaatsgenomen op een terrasje dat allang gesloten was, in eerste instantie kwam Kempi kijken of er bij mij "geld te halen / jatten viel" dat gaf hij later tijdens ons gesprek toe.. maar ik herkende hem omdat ik al langer liefhebber ben van zijn werk ( als muzikant ) RESPECT !.. we raakte aan de praat, wisselde dingen uit en dronken samen mij whisky...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zelf video's op Youtube zoeken